středa 12. srpna 2015

Abeceda knihomola - A

Ahoj všem, dneska mám pro vás článek abeceda knihomola a začneme písmenem A. Vždy se budu snažit vymyslet alespoň 3 věci. Abecedu pořádá Maky a Kristý , pokud se budete chtít přidat stačí jim napsat. Já začnu znova a teda od písmene A.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CECELIA AHERN
Jako 1. mě napadla tahle úžasná spisovatelka, která napsala dost knih. Mě se její tvorba opravdu líbí a její knížky v sobě mají krásné emoce. Příkladem takové knížky je knížka S láskou, Rosie. Je to dívčí román, který jsem četla několikrát a dost se mi líbí. Tato autorka dostala i dost různých cen a ocenění. Existuje i webová stránka, kde se o ní víc dozvíte www.ceceliaahernbooks.com.
 
ALBATROS
Jediné, co mě po chvíli okamžitě napadlo je nakladatelství Albatros. Myslím si, že všichni tohle nakladatelství znáte. Já hlavně, když jsem byla menší, tak jsem si z něj dost objednávala knihy. Netvrdím, že teď ne, ale objednávám teď odjinud. Moc k tomu nenapíšu, ale asi můžu říct, že je to velmi dobré nakladatelství a knížku si tam vybere asi každý. Mají tam i nejnovější knížky, které vyšli a stojí to tam opravdu za to.
Tady vám dám alespoň odkaz http://www.albatrosmedia.cz/
 
 
 
 
ALIANCE
 A jako poslední to zakončím knihou a to s 3.dílem povstalecké trilogie, kterou jistě všichni znáte. Já jsem zatím tento díl ještě nečetla a tak vám o něm nemohu moc, co říct. Jen vím, že tento poslední dýl nám vše odhalí a dozvíme se víc. Nechci to tu recenzovat, protože bych tak sama věděla o čem je a to já nechci. Ještě připíšu, že autorkou této trilogie je Veronica Roth.
 
 
 
Doufám, že se vám abeceda knihomola líbila a další díl bude, co nejdříve to půjde.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat