sobota 18. dubna 2015

The ultimate book tag

Nedávno jsem objevila tento Tag a jelikož mám blog, tak toho hned využiji :)


1.  Bývá ti špatně při čtení v autě?
Čtení mám opravdu moc ráda, ale v autě si vůbec nečtu :)

2. Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč?
Každý autor/ka má něčím jedinečný svůj styl. Nemohla bych říci jednoho, ale poslední dobou jsem si dost zamilovala Johna Greena :)

3. Harry Potter nebo Stmívání? Třemi body obhaj svůj výběr
Stmívání:  1. Nikdy mě neomrzí a dokázala bych na něj koukat pořád
                 2. Má úžasné herecké obsazení :)
                 3. Četl jsem i knížku a nadchlo mě to, tak jsem musela vidět i film :)

4. Nosíš s sebou nějakou tašku nebo kabelku na knihy? Jestli ano, co v ní je (kromě knih)?
Dříve jsem si dost nosila i knihy do školy, ty jsem hodila do batohu a šla jsem :D
Jinak, když jdu třeba vrátit knížky z knihovny tak si na ně beru tašku přes rameno nebo "zdobenou" igelitku :)
 
5. Čicháš ke knihám?
Poslední dobou pořád, je to úžasná vůně :O

6. Preferuješ knížky s ilustracemi nebo bez nich?
Oboje, nevadí mi ilustrace :)

7. Která knížka se ti líbila, když jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna "kvalitní psaní"?
Zatím se mi všechny knížky, co jsem si půjčila/koupila líbily :)

8. Píšeš? Vidíš sebe samu v budoucnu jako spisovatelku?
Dříve jsem zkoušela psát hodně knihy do sešitu, ale dlouho mi to nevydrželo. Určitě ne :), baví mě psát, ale pokud nemám inspiraci, tak to nejde.

9. Kdy jsi začala číst?
Odmalička čtu, ale měla jsem období, kdy jsem asi 2 roky absolutně nečetla :)

10. Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura?
Ještě jsem na základní škole, ale ano, patří mezi mé velice oblíbené předměty. Akorát nemusím moc gramatiku.

11. Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala?
Zřejmě bych ji darovala kamarádce :)

12. Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger games?
Jak, už jsem říkala u otázce se spisovateli, že jsou vyjímeční, tak to platí i u knih :)

13. Upíři nebo víly?
Poslední dobou čtu knihy s upíry, takže je jasný vítěz :D :D

14. Vlkodlaci nebo duchové?
Tady zase na 100% duchové

15. Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?
Určitě milostný trojúhelník :)

16. Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými scénami?
Ani jeden žánr by mi nevadil.





To bylo k dnešnímu článku všechno :)
Snad se vám tag líbil. A jaké jsou vaše názory na otázky? Napište do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat